понедельник, 2 марта 2015 г.

«Թմկաբերդի առումը» . անհատական աշխատանքի թերթիկ

1.Փորձեք մտորել թումանյանական հետևյալ ձևակերպման շուրջ.
Մենք ամենքըս հյուր ենք կյանքում
Մեր ծնընդյան փուչ օրից,
Հերթով գալիս, անց ենք կենում
Էս անցավոր աշխարհից։
Թւմանյանը փորցւմ է ասել վոր բոլորնել մի օր մահանալւյեն և կարորը նա չե տե այդ մարտը ինչպիսինե եղել այլ նրա արաց կատարաց գորնե ղոսելւ նրա մասին և նրա անւնը վարը մնալւ ամեն ւրք:
2. Համաձայնեք, ընդդիմացեք կամ փորձեք լրացնել հետևյալ ձևակերպումը.
Դավաճանությունը համարվում է չարիքներից մեծագույնը: Դավաճանում են ընդհանուր գործին, համերաշխությանը, կրոնական, բարոյական, ազգային կամ դասակարգային շահերին: Դավաճանում են վախկոտությունից, շահամոլությունից, եսամոլությունից դրդված, լավագույն դեպքում՝ մոլորված են լինում: Բայց ո՞վ է որոշում՝ ի՞նչն է դավաճանություն. այս հարցը պատասխան չունի, ամեն ինչ որոշում է կոնտեքստը: Որոշիչը հասարակական կամ պետական շահն է. իսկ այն, ինչը վնասում է այդ շահին՝ դավաճանություն է: Այս չափանիշը այնքան հեղհեղուկ և հարաբերական է, որ ի վերջո մնում է միայն վերջին չափանիշը՝ ինքն իրեն չդավաճանելը: Ո՞վ է որոշում դավաճանության եղելությունը, ո՞վ է դավաճանը կամ ի՞նչ է դավաճանությունը:
3. Փորձեք բնութագրել Թմկա տիրուհուն. Կարող ենք այս հերոսուհուն լավ կամ վատ կերպարի վորակում տալ:
Թմկա տիրւհին չի բավարարվւմ իր ւնենցվացքով նա փորցւմ է ավելին տիրանալ և դավաջանւմ է իր ամրոցին բայց դա լավ ավարտ չի ւնենւմ իր համար նրան ժաւրից ցացեն նետւմ և նա մահանւմ է:
4. Ինչ կասեք դավաճանություն երևույթի մասին:
Դավաճանւտյւնը վոչմեկի համար նորմալ երևւյտ չի, մարդը դավաճանվաց լինելւ դեպքւմ կարող է անել այնպիսի բաներ վոր հետո զղճալւ համար ւշ լինի, դավաճանւտյւնը կարող է լինել մի քանի տեսակի,ընկերւհւ,ընկերոջ,ընտանիքի անդամների,դավաճանւմ են նայեև կրոնական բարոյական ազգային կամ դասակարգային շահերին:
5. Ռիչարդ Բախը նման փիլիսոփայական ձևակերպում ուներ. Ոչ մեկը մեզ չի պատկանում, քանի որ չի պատկանում, չի էլ կարող դավաճանել: Ինչ կասեք սրա մասին:

6. Ինչու՞ Ալմաստը չարեց վերջին քայլը դեպի ցանկալի գահը տանող ճանապարհին: Ինչո՞ւ այդ վերջին քայլը՝ Նադիրին հաճոյանալը, նրան թվաց ավելի մեծ դավաճանություն, քան հայրենիքի և ամուսնու դավաճանությունը: Ավելի պարզ. ի՞նչ է փորձում պահպանել դավաճանը, ինչի՞ն է մնում անդավաճան, երբ դավաճանում է:
7.Զուգահեռներ անցկացրեք Իսահակյանի հերոսուհի Լիլիթի և Թումանյանի վերը նշված պոեմի հերոսուհու միջև:
Լիլիթը դավաճանւմ ե իր ամւսնւն օձի հետ
8.Փորձեք խոսել Նադիր շահի և Թաթուլի կերպարների մասին:
Թաթւլը բարի, խիզաղ, քաջ  կերպար էր, իսկ Նադիր շահը  նենգ և ստոր կռվարար:Նադիր շահը ղափւմ ղմացնւմ  է Թաթւլին և դարպասնեչը բացւմ է:
9.Փորձեք խոսել ընդհանրապես դավաճանություն երևույթի մասին՝ մեզանում, մեր առօրյայում:


Комментариев нет:

Отправить комментарий