1.Փորձեք մտորել թումանյանական հետևյալ ձևակերպման շուրջ.
Մենք ամենքըս հյուր ենք կյանքում
Մեր ծնընդյան փուչ օրից,
Հերթով գալիս, անց ենք կենում
Էս անցավոր աշխարհից։
Մեր ծնընդյան փուչ օրից,
Հերթով գալիս, անց ենք կենում
Էս անցավոր աշխարհից։
Թւմանյանը փորցւմ է
ասել վոր բոլորնել մի օր մահանալւյեն և կարորը նա չե տե այդ մարտը ինչպիսինե եղել
այլ նրա արաց կատարաց գորնե ղոսելւ նրա մասին և նրա անւնը վարը մնալւ ամեն ւրք:
2. Համաձայնեք, ընդդիմացեք կամ փորձեք լրացնել հետևյալ ձևակերպումը.
Դավաճանությունը
համարվում է չարիքներից մեծագույնը: Դավաճանում են ընդհանուր գործին, համերաշխությանը, կրոնական, բարոյական, ազգային կամ դասակարգային
շահերին: Դավաճանում են վախկոտությունից,
շահամոլությունից, եսամոլությունից դրդված, լավագույն դեպքում՝ մոլորված են լինում: Բայց ո՞վ է որոշում՝ ի՞նչն է դավաճանություն. այս հարցը պատասխան չունի, ամեն ինչ որոշում է կոնտեքստը: Որոշիչը հասարակական կամ պետական շահն է. իսկ այն, ինչը վնասում է այդ շահին՝ դավաճանություն է: Այս չափանիշը այնքան հեղհեղուկ և հարաբերական
է, որ ի վերջո մնում է միայն վերջին չափանիշը՝ ինքն իրեն չդավաճանելը: Ո՞վ է որոշում դավաճանության եղելությունը, ո՞վ է դավաճանը կամ ի՞նչ է դավաճանությունը:
3. Փորձեք բնութագրել Թմկա տիրուհուն. Կարող ենք այս հերոսուհուն լավ կամ վատ կերպարի վորակում տալ:
Թմկա տիրւհին չի բավարարվւմ իր ւնենցվացքով նա փորցւմ է ավելին
տիրանալ և դավաջանւմ է իր ամրոցին բայց դա լավ ավարտ չի ւնենւմ իր համար նրան
ժաւրից ցացեն նետւմ և նա մահանւմ է:
4. Ինչ կասեք դավաճանություն
երևույթի մասին:
Դավաճանւտյւնը վոչմեկի համար նորմալ երևւյտ չի, մարդը դավաճանվաց
լինելւ դեպքւմ կարող է անել այնպիսի բաներ վոր հետո զղճալւ համար ւշ լինի,
դավաճանւտյւնը կարող է լինել մի քանի տեսակի,ընկերւհւ,ընկերոջ,ընտանիքի
անդամների,դավաճանւմ են նայեև կրոնական բարոյական ազգային կամ դասակարգային շահերին:
5. Ռիչարդ Բախը նման փիլիսոփայական ձևակերպում ուներ. Ոչ մեկը մեզ չի պատկանում, քանի որ չի պատկանում, չի էլ կարող դավաճանել: Ինչ կասեք սրա մասին:
6. Ինչու՞ Ալմաստը չարեց վերջին քայլը դեպի ցանկալի գահը տանող ճանապարհին: Ինչո՞ւ այդ վերջին քայլը՝ Նադիրին հաճոյանալը, նրան թվաց ավելի մեծ դավաճանություն,
քան հայրենիքի և ամուսնու դավաճանությունը: Ավելի պարզ. ի՞նչ է փորձում պահպանել դավաճանը, ինչի՞ն է մնում անդավաճան, երբ դավաճանում է:
7.Զուգահեռներ անցկացրեք Իսահակյանի հերոսուհի Լիլիթի և Թումանյանի վերը նշված պոեմի հերոսուհու միջև:
Լիլիթը դավաճանւմ ե իր ամւսնւն օձի հետ
8.Փորձեք խոսել Նադիր շահի և Թաթուլի կերպարների մասին:
Թաթւլը բարի, խիզաղ,
քաջ կերպար էր, իսկ Նադիր շահը նենգ և ստոր կռվարար:Նադիր շահը ղափւմ
ղմացնւմ է Թաթւլին և դարպասնեչը բացւմ է:
9.Փորձեք խոսել ընդհանրապես դավաճանություն երևույթի մասին՝ մեզանում,
մեր առօրյայում:
Комментариев нет:
Отправить комментарий